اجرای مسابقه مجازی نقاشی حرم مطهر رضوی 

اجرای مسابقه مجازی نقاشی حرم مطهر رضوی 

تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹
فهیمه برخان گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری فاطمیه به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) برگزاری مسابقه مجازی نقاشی با محوریت حرم مطهر رضوی است.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری فاطمیه به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) برگزاری مسابقه مجازی نقاشی با محوریت حرم مطهر رضوی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: به همین منظور کودکان می بایست تصاویری از حرم مطهر امام رضا (ع) را نقاشی کرده و سپس تصاویری از آن را از طریق واتس آپ برای ما ارسال کنند.

وی اظهار کرد: این مسابقه نقاشی با هدف ترویج فرهنگ رضوی، انس و الفت بیشتر کودکان با این امام رئوف برگزار شده و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا می شود.
 
برخان ابراز کرد: علاوه بر این نیز قصد داریم پویش خاطره نویسی ویژه نوجوانان برگزار کنیم به همین منظور بچه مسجدی های کانون می توانند بهترین و شیرین ترین خاطره ای که از تشرف به حرم مطهر رضوی دارند را برای ما ارسال کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج بیان کرد: برگزاری مراسم سوگواری همراه با سخنرانی و مداحی از دیگر برنامه های سالروز شهادت امام رضا (ع) است.

وی اضافه کرد: سعی داریم با دعوت از یک کارشناس دین به تبیین شخصیت و جایگاه والای این امام همام پرداخته و آن حضرت را بیش از پیش به کودکان و نوجوانان مسجدی معرفی کنیم.

برخان عنوان کرد: همچنین هم زمان با شب شهادت امام هشتم (ع) راس ساعت ۲۰ صلوات خاصه را از طریق بلندگوهای فاطمیه پخش کرده و علاوه بر این نیز عکس نوشته هایی با محتوای صلوات خاصه امام رضا (ع) را از طریق فضای مجازی منتشر می کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان مسافرت به مشهد مقدس بنابراین تصمیم گرفتیم با اجرای این ویژه برنامه ها از راه دور عرض ادب و ارادتی به ساحت مقدس این امام همام داشته باشیم.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که یکی از برنامه های کانون در دهه پایانی صفر برگزاری مجالس اهل بیت (ع) است، یادآور شد: هم زمان با اربعین حسینی مراسم عزاداری و سوگواری به یاد اباعبدالله الحسین (ع)، شهدا و اسرای کربلا برگزار کردیم.

پایان پیام/ 586